dimarts, 26 de setembre del 2017

LA NOSTRA PRIMERA SETMANA A LA UNIVERSITAT


PRIMERA SETMANA

   DIA 12/09/2017




La classe es va iniciar quan el professor es va presentar d'una manera ingeniosa.

A continuació, ens vam dirigir fora de l'edifici, ja que com a primer dia era important conéixer als companys de la classe. El professor va proposar una activitat dinàmica que consistia en el següent: s'havia de realitzar un cercle i a la persona que li tocava presentar-se havia de fer un pas al front, dir el seu nom, gesticular una activitat que li agradava realitzar i finalment, havia de fer el so que produïa dita activitat.

Quan es va realitzar la ronda de presentació, cadascú havia de fer un pas al front i la resta de la classe havia de dir el seu nom, a més de realitzar el mateix gest que havia fet la persona en la seua presentació i així successivament.
Una vegada finalitzada l'activitat, ens vam dirigir de nou dins de l'edifici per a continuar amb la classe.

La següent tasca era realitzar una sèrie de preguntes que consideravem oportunes: què esperaves de l'assignatura, què volies saber o alguna qüestió semblant.

Les preguntes les vam escriure en adhesius que Carles, el professor, ens va proporcionar i les vam posar en la paret. Després, dos voluntaris havien d'ajuntar totes les preguntes que tenien relació per a que foren comentades amb tota la classe i, d'aquesta manera, crear una debat amb opinions de tots.

Algunes preguntes van donar peu a la informació que al finalitzar l'activitat ens anava a comentar el professor (criteris d'avaluació, treballs, exàmens, metodologia, etc.).

Finalment, ens va manar llegir uns documents que va distribuir per cada fila. Cada una d'elles s'havia de llegir un article diferent. La finalitat era ressaltar expressions o frases impactants per a comentar-les en la sessió següent.

Per últim, vam veure un vídeo on diferents xiquets expressaven què era per a ells ser un bon mestre, ja que per al següent dia havíem de fer una redacció sobre aquest tema.

Ací podeu llegir un exemple de redacció de la nostra companya Elena:



           
   DIA 14/09/2017



L'inici de la classe va consistir en comentar individualment els articles que ens van manar llegir en l'anterior sessió, on havíem d'explicar amb un breu resum de què tractava i comentar frases interessants per a nosaltres.

La finalitat era que tots ens assabentàrem de què anava cada un dels textos, independentment del que t'havia tocat llegir a tu.

Després, vam llegir les diferents redaccions que van fer els companys i a més, ens vam juntar per parelles per a comentar-les. El que havíem de fer era completar una de les redaccions entre els dos compartint diferents coses i opinions i triar la que més ens agradara.
Finalmente les vam llegir en grups de quatre persones.

La classe es va donar per finalitzada quan el professor Carles va manar llegir un text anomenat 'FRANKESTEIN L'EDUCADOR' del qual havíem de destacar frases que ens cridaren l'atenció.

Una bona pregunta és: Com es pot ser un bon mestre? Al següent vídeo podem trobar la respota.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ENTRADA DESTACADA DE LA SETMANA

DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

LES NOSTRES ENTRADES