dijous, 21 de desembre del 2017

UNA SETMANA ESPECIAL

'DIME Y LO OLVIDOENSÉÑAME Y LO RECUERDOINVOLÚCRAME Y LO APRENDO'- BENJAMIN FRANKLIN.

PER FI COMENÇA L'ÚLTIMA SETMANA DEL PRIMER QUADRIMESTRE!! Estem feliços i tristos alhora. Feliços perquè ja arriba la festivitat més bonica de l'any, el Nadal, i perquè ja hem arribat a la meitat del curs. Però tota alegria comporta una tristesa: ens toca fer colzes, estudiar i donar tot el de nosaltres en Nadal per a poder realitzar els exàmens de gener el millor possible.



QUINZENA I ÚLTIMA SETMANA

Aquesta setmana va ser la més especial de totes ja que era l'última i es va basar en exposicions, exàmens i treballs. Res de donar classe!

  DIA 19/12/17

Pareix mentida la rapidessa amb què passa el temps. Ja estem en Nadal i en un res i no res anem a acabar l'any!

Doncs, aquest dia va ser molt diferent a la resta. Vam avançar el treball, la unitat didàctica. El nostre va encaminat, però encara ens falta molt per a acabar-lo. Ja tenim ganes de desprendre'ns d'ell, no s'acaba mai.
Ens pareix un treball molt entretingut i útil per als próxims anys, però és molt llarg i costòs de fer.

Esperem que Carles ens pose una molt bona nota, ja que estem treballant molt!


Ací, vam donar la classe per finalitzada!

  DIA 21/12/17

Aquest dia sí que va ser l'última classe de didàctica general i va ser diferent.
Una vegada va arribar Carles, ens va preguntar si teniem alguna duda sobre les preguntes d'exàmen que va dir la setmana passada. Jo vaig tindre una duda i me la va resoldre sense problemes.

Després ans va deixar temps lliure. En veritat aquest era per a aprofitar-lo i intentar avançar el treball, però la majoria de gent havíem de fer un exàmen de música i vam repassar.

Quan va passar 1 hora de classe, el professor ens va manar que possàrem en un paper aspectes negatius i positius de les seues classes. En el meu cas he possat el següent:

ASPECTE POSITIU: Reflexions i classes sense quasi teoria.

ASPECTE NEGATIU: Massa textos per a llegir.

Una vegada fet això, vam eixir de l'aula i vam llançar tots els papers per terra. Després, vam donar voltes al voltant del papers per a llegir-los i vam agafar un paper diferent al nostre amb l'objectiu d'escriure el nostre punt de vista. Doncs, això vam fer.

Per a finalitzar, vam tornar a eixir de l'aula, vam tirar els papers per terra i vam agafar un altre. Ara l'objectiu era diferent: havíem de compondre una cançó o un poema amb els aspectes positius i negatius que possava en el paper que havíem elegit.
Nosaltres vam formar un grup de cinc persones i vam cantar amb el ritme de la cançò 'Mon pare no té nas'.

La veritat que vam divertir-nos molt i vam riure, que és del que tractava al fi i al cap.


Ací vam donar per finalitzada l'assignatura. Per a nosaltres és un auténtic plaer haver conegut a Carles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ENTRADA DESTACADA DE LA SETMANA

DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

LES NOSTRES ENTRADES